GARNIER GREEN ON

A Garnier esetében a márka örökségét erős fenntarthatósági fókusszal kombináltuk, bevonva a közönséget és támogatva a környezetbarát kezdeményezéseket. 360°-os kampányt valósítottunk meg, amely magában foglalta a rendezvényeket, a közösségi médiát, az OOH-t, a rádiót, az e-mail marketinget, a Rossmann aktivitásokat és az influencer partnerségeket. Az eredmények: 130 óra aktiválás, 2472 bőrteszt, 3300 kísérlet, 550 workshop, 41 802 tesztelő, 2,2M megtekintés, 32,7K elkötelezettség és 76%-os elérés – erősítve a Garnier mint felelős, fogyasztóbarát márka imázsát.

 

  • Office: Lengyelország
contact us
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.

Funkcionális sütik

Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.

A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.