Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k adatait a böngésző tárolja, és olyan funkciókat lát el, mint például felismeri Önt, amikor visszatér weboldalunkra, és segít csapatunknak megérteni, hogy a webhely mely részeit találja a legérdekesebbnek és leghasznosabbnak.
Skechers Kids
Feladatunk volt a Skechers Kids márka szórakoztató és innovatív tulajdonságait kiemelve pozitív imázst építeni és növelni a márka ismertségét a cseh és szlovák piacon.
A közösségi média és az influencer marketing kulcsfontosságú eszközök voltak céljaink elérésében. Az eredeti csehországi esemény 2023-ban sikeres roadshow-vá nőtte ki magát, Szlovákiára is kiterjesztve. Körülbelül 35 influencer és gyermekeik vettek részt minden eseményen. A nagy sikernek köszönhetően a megrendelő a projekt bővítését tűzte ki célul. Az érdeklődés egyre nő, egyre több influencer szeretne csatlakozni. Olyan aktív közösséget építünk, amely rendszeresen látogatja rendezvényeinket.
CÉLOK:
Szórakoztató és innovatív módon mutassuk be a Skechers Kids 2023 kollekciót eseményenként legalább 35 influencernek és gyermekeiknek.
Inspiráljon és motiváljon legalább 100 helyi influencert és családjukat a jövőbeli eseményeken való részvételre. Növelje organikusan a Skechers Kids márka ismertségét a social médiában Szlovákiában és Csehországban egyaránt.
Tegyen lehetővé hosszú távi együttműködés kialakítását meghatározott influencerekkel
Eredmények:
92 influencer és 127 gyermek a vált a Skechers Kids márka organikus nagykövetévé.
Instagram story megjelenések: +480
Eseményenkénti elérések száma: több, mint 1 millió.
Az influenszerek részvételének növekedése: 10%-kal nőtt a részvételük a follow-up eseményeken
Megosztott story-k számának növekedése: A közzétett story-k teljes száma 30%-kal nőtt.
Növekvő érdeklődés: Minden soron következő esemény iránti 20%-kal nőtt az érdeklődés.
Elköteleződés szintje: 30%-os volt az elkötelezettségi szint a követők és az influenszerek között